martes, 3 de junio de 2008

enquestes


Una enquesta feta per una universitat hongaresa assenyalava que més del 50% de la gent ha estat enquestada alguna vegada en la seva vida. La setmana passada ho van fer amb mi, em van enquestar.
Vaig passar tot un examen, un control sobre la meva vida íntima. Vaig donar informació a canvi de res. I ho vaig fer perquè sí, per amor a l’art de l’enquesta. Era al carrer, i de cop i volta una periodista radiofònica em va preguntar què en pensava de la “guerra dels fogons”. Sobre tot, volia saber si estava del costat del Ferran Adrià o del Santi Santamaria. Jo vaig respondre que el meu cuiner favorit era el cuiner embarretat i engaltat que anuncia coses. Que no el volia canviar per aquests cuiners estrelles tany allunyats de la meva vida. Perquè ell, el cuiner engaltat i embarretat, és un cuiner honest i agraït que no s’oblida ni de la seva gent ni dels seus compromisos.
I la periodista de la ràdio va marxar tant contenta amb la resposta, perquè més del 50% de la població no s’havia decantat per cap del dos cuiners. Vaig pensar que tot plegat, tota la història del cuiner, no havia servit per gaire cosa. I vaig continuar amb el “we will become silhouettes” de Postal Service.

No hay comentarios: